Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Zdraví, nemoc, bolest » Bolest v oblasti stehna

Bolest v oblasti stehna

Nalezené položky: 3 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

Celkem 1030 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:54 (2009)

Blujacker muž 21.02.2009 03:44:31

Dobrý den,

Je mi 17 let a odmalička se věnuju intenzivně sportu. Od 4 do 14 jsem dělal sportovní gymnastiku. Pak jsem 2.5 roku hrál fotbal a od té doby co jsem na ročním pobytu v USA běhám. Začal jsem tedy aktivně běhat asi před 5 měsíci. Prošel jsem několika nemocemi a jedním natáhnutým holením svalem. Asi před třemi týdny jsem začal cítit slabou bolest v horní části steheního svalu. Týden jsem s tím běhal – většinou to bolelo pouze když jsem chodil, tak jsem prostě běhal. Ale po týdnu jsem už nemohl ani běhat ani skoro chodit. Navštívil jsem školního lékaře a ten mi řekl že potřebuju více strečinku. Tak jsem 12 dní poctivě protahoval. Bolest jsem ale po celou tu ´dobu stále cítil. Dneska jsem zase opět naskočil naplno do tréninku a nyní mě noha opět bolí. Potřeboval bych se z toho co nejrychleji dostat. Před týdnem začala běžecká sezona a já už jsem jedny závody prošvihl. Další mě čekají příští sobotu a já bych se velmi rád zúčastnil. Ale je mi jasné, že běháním přes bolest bych se mohl vážně zranit a tak se ptám na váš radu/názor.

Moje tréninkové dávky se před zraněním pohybovali okolo 80km (ty kilometry co mám zde v profilu nejsou správné) týdně. Jediná změna v tréninku je, že děláma 3 intervalové tréninky místo jednoho týdně. S tréninkovým plánem by to ale problém být neměl – v podstatě na mě dávají pozor dva trenéři.