Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Zdraví, nemoc, bolest » něco je špatně

něco je špatně

Nalezené položky: 8 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

katkalojikova muž 22.09.2008 10:27:26

Ahoj, jsem úplný začátečník. Koupila jsem si boty Nike run (bohuzel nemam na to kupovat boty za dva a pul tisice) a zacala jsem behat po lesnich upravenych pěšinách. Prvních pár dní mě přijemně bolely jen svaly ale teď další týden kdy jsem musela změnit trasu na jinou lesní pěšinu mě bolí obě kolena. Když běžím tak to nějak nevnímám, ale jakmile jsem v klidu tak to jakoby byla namožená. Nevím snad špatná běžecká technika? Ale nikde jsem tady nenašla popis běžecké techniky. Navíc běh nezvládám a tak jogguji, jenže evidentně nikdo v CR se joggingem nezabývá. Předem děkuji za jakkoukoliv radu

avatar

Štěpánovice

Celkem 11490 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:46:13 (2011)
půlmaraton: 1:39:49 (2010)
maraton: 3:43:18 (2007)

VanaXXL muž 22.09.2008 12:05:28

Že bys byla první joggerka v ČR ;-)? Odpovědí na Tvé dotazy je plná diskuze, ale když seš ta průkopnice, tak to pro Tebe shrnu: začni hezky postupně, dej tělu šanci, ať si na Tvůj nový koníček zvykne najdi si tady na fóru odkaz na posilovací cvik na kolena (do hledání zadej něco jako „forest a kolena“, na konci hledání by měla být forestova slavná vševysvětlující malba umístěná ne jeho blogu) o správné technice běhu tady byly články loni, ale nejspíš to nebude pro hobíky až tak důležité a last but not least – vítej mezi námi

Motto: Life is too short to remove USB safely
avatar

katkalojikova muž 22.09.2008 12:27:17

diky kouknu na ty cviky, ale nepřijde mi že půl hodinka běhu je pro začátek moc nebo mysliš že jo?Navic když už delší dobu chodím na dlouhé svižné procházky.......no uvidím. Ja právě hledala v diskuzi a přišlo mi jednodušší se zeptat. Poslední věc a víte tedy někdo o joggerech nebo jejich webu?