Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Běžecký trénink » 2km Beach run

2km Beach run

Nalezené položky: 3 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

rexgrip muž 24.04.2011 11:01:17

Dobrý den, v běhání nejsem úplný začátečník, ale moc nerozumím technice ani způsobu tréninku. Hraji florbal, plavu a dělám vodní záchranný sport. Právě v posledním zmiňovaném sportu máme zhruba za 1,5 měsíce závod na 2km Beach run. jde o běh na 2km na tvrdém písku, používají se boty. Chtěl bych poradit s tréninkem, může to být klidně každý den v týdnu, nedělá mi to problém. Ale potřeboval bych poradit s objemem a typem tréninku. Díky za odpověď

avatar

Žďár nad Sázavou nebo Brno

Celkem 2784 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:07 (2011)
půlmaraton: 1:28:33 (2007)
maraton: 3:48:37 (2007)

Luckyboy muž 24.04.2011 13:29:36

>> rexgrip, 24. 04. 2011 11:01:17

Jestli jsi mladý, tak stačí „jen“ běhat :). Občas si zkusit (třeba jednou týdně) běh na zmíněném povrchu v maximální intenzitě a zbytek běhů v týdnu jen volně běhej tak, jak Ti to je příjemné.

Za 1,5 měsíce se dá i podle výše zmíněného „postupu“ poměrně dobře zlepšit. Jestli ten závod ale bereš hodně prestižně, případně velmi záleží na výsledku, zkus si pročíst forum nebo ještě lépe zajdi do nejbližšího atletického klubu a popovídej si s trenérem mílařů. Přes internet se radí blbě :).

Motto: Pořádek je pro blbce, inteligent zvládá chaos. http://luckyboyonthetrail.blogspot.cz/
avatar

rexgrip muž 24.04.2011 13:39:28

>> Luckyboy, 24. 04. 2011 13:29:36 dík za odpověď, no chtěl bych tam něco urvat :D .. Jinak je mi 17, takže mi asi bude stačit jen běhat, ale jde mi o to abych ten čas tréninku který tomu věnuji využil co nejefektivněji.

Nalezené položky: 3 První Předchozí | 1 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.