Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Boty obecně » Jaké boty na běhání ?

Jaké boty na běhání ?

Nalezené položky: 4 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

nemo muž 20.04.2010 22:32:15

Dobrý den.

Prosím zde o radu jaké botky na běhání si pořídit. Tedy značku a model.

Budu běhat tak 3× týdně 6 km. Jsem začátečník. Vážím 82 kg.Běhat budu po silnici a polních cestách (louka), běh bude spíše na výdrž a zvažuji na větší vzdálenosti tzv. indiánský.. čili bot v které se dá běhat i chodit.klenba nohy normál. při běhu došlapuji spíše na špičku.

Moc botám na běhání nerozumím a tak mi promiňte můje naivní dotazy…viděl jsem boty na běhání se svrškem z děrované (látky?)..nepro­mokne to při dešti nebo v rose ?

Předem děkuji za odpovědi.

avatar

10 km: 1:02:30 (2010)
půlmaraton: 2:35:50 (2010)

xPablos muž 20.04.2010 22:58:45

>> nemo, 20. 04. 2010 22:32:15

Znacku a model ti nikdo nerekne, protoze kazdemu sedi jine boty. Orientacne muzes zkusit pruvodce tady na behej.com http://www.behej.com/bezecke-boty , ale minimalne prvni boty to chce vyzkouset primo v obchode, musi ti sednout naprosto presne. Napr. co jsem zkousel me sedi jenom boty od Mizuno, zbytek mam uzky v predni casti nohy.

Vetsina silnicnich bot je prodysnych, takze s rosou a destem to vidim cerne. Krosove boty jsou zase o neco tezsi (na silnici to nebude ono)

avatar

Celoy muž 21.03.2013 07:20:30

Přesně každému na běhání vyhovují jiné boty, já například k běhu využívám boty Fox a mohu je jen doporučit.

avatar

Hostivař

hudra muž 21.03.2013 08:33:06

je to opravdu velice individuální, nejlepší je zajít do specializovaného obchodu, kde ti změří nohy a posléze doporučí nejvhodnější typy. Já jsem tak kupoval moje první i druhé boty a jsem velice spokojen. I na podruhé jsem si vybral stejnou značku, i když jsem měl v úmyslu zakoupit něco jiného, abych měl změnu.