Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Výživa » Věčný začátečník v běhu; neúměrný hlad

Věčný začátečník v běhu; neúměrný hlad

Nalezené položky: 4 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

Praha

Celkem 10 km
Minulý měsíc 0 km

Tealady žena 05.01.2010 20:13:25

Ahoj, jsem takový věčný začátečník, co se běhu týká. Běh miluji, ale časy, kdy běhám dobře a už už začínám mít lepší výkony zase polevím a pár týdnů vynechám. Rozhodně to nepřeháním, vždy běhám cca do 5km 3× týdně, pak se to začne zlepšovat, ale prostě zase skončim. A s novými začátky po pár týdnech je u mě spojený hrozný hlad. Právě teď to prožívám. O víkendu jsem byla dvakrát v posilovně, vždy 5km běh na pásu a posilování, žádné přehánění. Ale po sportu mám neúměrný hlad. Ne hodinu po, ale celé hodiny až dny po. V sobotu jsem se po sportu normálně navečeřela a ještě uprostřed noci jsem myslela na jídlo. A je to hlad, žádná posedlost. Taky bývám často unavená, může to být tím, že mi chybí nějaké vitamíny nebo minerální látky? Abych mohla hodně běhat, měla bych shodit nějaké to kilo, s velkým zadkem se běhá hůř (mám 168cm/65kg), ale krotit se v jídle, to jsem ještě unavenější a nic to neřeší. No motám se v tom a nevím jak ze začarovaného kruhu. Ráda bych začala časem závodit atd.

avatar

Brno

Celkem 11821 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:42:27 (2007)
půlmaraton: 1:35:43 (2010)
maraton: 3:29:54 (2007)

rk muž 05.01.2010 21:00:32

Běh a posilovna jsou dobré, ale pokud jsou krátké a intenzivní, zvyšují chuť k jídlu. Rychle vydanou energie chce tělo rychle doplnit. Pokud se doplní energeticky moc chudě, nebo naopak drobným mlsem, je zaděláno na vlčí hlad a následné plenění zásob. Problém může být ve kladbě jídla „po“. Přednost by měla mít vyvážená strava s důrazem na pomalé sacharidy, ne strava bez příloh, ne samotné sladkosti.