Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Výživa » nechuť k masu

nechuť k masu

Nalezené položky: 12 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

Dolany

Celkem 65 km
Minulý měsíc 0 km

Radnana žena 22.12.2009 19:24:59

Ahoj,jsem začátečník, běhám tak 3 měsíce a přestalo mi chutnat maso. Prostě když ho mám na talíři, musím se nutit, abych ho snědla. Tak se chci zeptat, jestli s tím máte někdo zkušenost a jestli to není špatně, protože tvorba svalů je asi potřeba? Co jsem dělala různý sporty..hlavně bojové, nikdy se mi to nestalo. Ale na sýry naopak chuť mám i ostatní mléčné výrobky. Díky :,–)

Motto: Lidé zapomenou, co jste řekli. Lidé zapomenou, co jste udělali, ale nikdy nezapomenou, jak se vedle vás cítili. Je lepší shořet než vyhasnout. (Kurt Cobain) Co záleží na strachu z odmítnutí, na odkládání nějakého činu na jindy, když nejdůležitější ze všeh
avatar

Liberec

Celkem 2180 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:54:32 (2009)
půlmaraton: 1:55:58 (2009)
maraton: 4:15:31 (2009)

megatraged žena 23.12.2009 06:57:14

Tak se nepřemáhej…zastávám názor, že u zdravýho člověka si tělo řekne, když mu něco chybí.Když jsem začala běhat už častějc a větší objemy,mohla jsem se ujíst ovesný kaše, začala jíst ryby/ který jsem nikdy nemusela/ a vymačkala jsem kvanta citrónů do vody…

avatar

Praha

Celkem 2288 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:04 (2016)
půlmaraton: 1:27:47 (2016)
maraton: 3:13:49 (2014)

Justína žena 23.12.2009 09:10:01