Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Ostatní běžecké pomůcky » Měření TF a kilometrů, rychlosti

Měření TF a kilometrů, rychlosti

Nalezené položky: 3 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

Dolany

Celkem 65 km
Minulý měsíc 0 km

Radnana žena 08.03.2010 21:07:18

Jsem běžkyně začátečnice a ráda bych si pořídila nějaký měřič, především TF, kilometrů a rychlosti, ale zase aby nebyl moc drahý přece jen jsem studentka a zas nejsem ani závodnice, i když časem bych se ráda nějakých závodů zůčastnila :-) Bohužel se vůbec neorientuju v tom množství nabízených produktů tohot typu. Prosím tedy především o vaše zkušenosti, co by bylo dostačující a za dobrou cenu. Předem děkuji :,–)

Motto: Lidé zapomenou, co jste řekli. Lidé zapomenou, co jste udělali, ale nikdy nezapomenou, jak se vedle vás cítili. Je lepší shořet než vyhasnout. (Kurt Cobain) Co záleží na strachu z odmítnutí, na odkládání nějakého činu na jindy, když nejdůležitější ze všeh
avatar

Plzeň

Celkem 715 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:42:21 (2009)
půlmaraton: 1:41:08 (2011)

greentomas muž 09.03.2010 08:43:07

Ahoj. Měřičů je opravdu spusta, to máš pravdu. Já preferuji kvalitu a osvědčenou značku. Sportestter ti vydrží několik let a pokud to myslíš s pravidelným sportováním vážně, myslím, že se i trošku větší investice vyplatí. Navíc to bude další motivace:) Mám sporttester POLAR, ale slyšel jsem chválu i na SUUNTO nebo GARMIN.

Cena s přídavnými doplňky, které např.měří rychlost a vzdálenost, značně roste. Takže zvaž jestli skutečně potřebuješ i tuto hračku. Pokud si změříš některé vzdálenosti (na kole nebo přes mapy internetu) , brzy poměrně přesně odhadneš jaká je tvoje rychlost.