Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Běžecký trénink » Trénink na Vltava run

Trénink na Vltava run

Nalezené položky: 4 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

marketka_l žena 16.02.2021 13:42:30

Ahoj :-), jdu se zeptat, zda je možné natrénovat na VR (tedy cca 3* 10 km ve dvou dnech), i když jsem totální začátečník? Běhala jsem doposud tak 5× max v období září-listopad, a to vždy vzdálenost cca 5–6 km s tempem 6'30" – 7'. Teď v zimě běhat vůbec nechodím, necítím se na to. VR je v květnu. Poradíte, jak trénovat, abych byla schopna případně uběhnout ve dvou dnech těch cca 30 km?

Děkuji.

avatar

10 km: 0:38:51 (2022)
půlmaraton: 1:52:14 (2018)

MIKR muž 17.02.2021 08:41:14

>> marketka_l, 16. 02. 2021 13:42:30

Ahoj Markétko, určitě se tu najde někdo kdo ti poradí, ale já si neodpustim jednu otázku. Klidně mi odpověz, že jsi si sem nepřišla pro poučování, ale pro radu, já to vezmu. Ale zájímá mě proč!!!, když píšeš, že neběháš, že jsi běhala max 5–6 m a to jen v období dvou měsíců, proč!!! se chceš účastnit závodu, kde máš během pár hodin uběhnout třicet km (a ještě v terénu)?

Chápu, že tě zřejmě kamarádi přesvědčují, že to bude super zážitek (a já tomu věřim), ale uvědom si, že uběhnout třikrát deset km, pokud na to nejsi trénovaná, navíc bez pořádnýho spánku nebo vůbec odpočinku, bude fakt hardcore.

Já ti to nevyčítam, dokonce chápu, že začátečník se díky dobrýmu PR spíš nadchne pro velkou akci, než pro nějakej pouťák za barákem – a co si budem povídat, ono se v práci líp vypráví o drsným Vltava runu, než o tom, jak se člověk zadýchal na pětce v nějaký noname vesnici.