Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Cyklistický trénink » ze začátečníka na cyklo maraton

ze začátečníka na cyklo maraton

Nalezené položky: 9 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

Marp 05.12.2005 21:18:40

Nechal jsem se vyhecovat k jízdě v roce 2006 k jízdě na cyklo maratonu Drásal. V současné době jsem naprostý začátečník resp. za život jsem mohl ujet tak asi 3000 km. Vítězstvím pro mne bude dojezd v časovém limitu. Jde mi o to jak by měl vypadat cca 7 měsíční trénink a jestli to jde zvládnout. Jsem ze Zlína, bude mi 25 let, v současné době mám 85kg/180cm. Kolo mám půl roku staré zn. Sprinter v řadě Alivio (Pro představu v poř. ceně 12.500 Kč). Díky za jakoukoli odezvu.

avatar

Čelákovice

Camilio 05.12.2005 22:10:24

Chápu, že je to pro tebe výzva, ale Drásal je jeden z našich nejtěžších cyklomaratonů, 115km a 3200 m (!) převýšení. Máš na to 7 měsíců, ale do dubna je venku zima, takže nemůžeš pořádně trénovat. Můžeš to částečně nahradit spinningem, popř. vyjet na jih za teplem. Jestli to zvládneš hodně záleží na tom, jakou máš současnou kondici, jestli pravidelně sportuješ. Podle mě to pro Tebe bude hodně velký sousto. Asi se to zvládnout dá, záleží jak hodně budeš chtít a zda to vydrží tvoje zdraví. Určitě si nejdříve zkus zajet nějaký jiný a kratší maraton, třeba 50 nebo 70 km, abys vyzkoušel jak jsi na tom kondičně a taky si vyzkoušel atmosféru závodu. Jinak tohle fórum navštěvují spíš běžci, tady spíš dostaneš radu jak těch 115 km uběhnout :).

avatar

Pole

Celkem 2689 km
Minulý měsíc 0 km

Traged muž 05.12.2005 22:41:25